Egy ember kiszolgálása általában nem ütközik akadályokba, de amikor már sokan vannak, akkor gyakran várakozni kell, ami idegőrlő is lehet. Ez ugyanúgy igaz az egészségügyre, mint a vendéglátó egységekre és különféle ügyintézésekre. Amikor azt halljuk, hogy üljünk le, akkor azonnal felmerülhet bennünk a kérdés, vajon mikor következünk? Erre nyújt hatékony választ a hívórendszerek alkalmazása.
Ezen eszközök oda-vissza el tudják látni a feladatukat. Van, hogy a nyomógombokkal történik meg a köszponti egység felé a jelzés, de ugyanez igaz lehet visszafelé. Ilyenkor a mozgatható rész egy kijelzővel ellátott kis panel, ami a szám kijelzése mellett, még hangot és gyakran rezgést is kibocsájt, a figyelem felkeltése érdekében. A hívórendszerek az ügyintézésekben sikerrel bevethetőek.
Büfékben szintén hasznosak, mert így egyértelműen tudható, hogy mikor készült el a leadott rendelés és nem kell számokat kiabálni vagy a menüt mások tudtára hozva keresni a tulajdonosát. A hívórendszerek rendkívül szofisztikált megoldásnak minősülnek, amikkel érdemes minden helyzetben számolni.