Nincs annál bosszantóbb érzés, mint amikor nem találunk egy fontos iratot. Ha pedig mindez akkor történik, amik a vevő vagy a főnökség éppen ránk vár, akkor csak bosszankodást fog szülni a pillanat. Szerencsére a tokos iratrendező nagy segítséget nyújt, főleg amikor rendről és irodáról beszélünk.
A papíroknak van egy olyan rossz szokásuk, hogy gyakran összekeverednek és idővel elfelejtjük, hogy pontosan hová tettük. Ilyenkor hosszú keresés, morgolódás és ingerültség következik, pedig teljesen elkerülhető lenne. Az iratok rendezése ma már gyerekjáték, bár szükségünk lesz egy működő rendszerre. Az a legjobb, ha dátum és téma szerint is felcímkézzük a tokos iratrendezőket, mert így egyetlen pillantással eldönthetjük, hogy mi van benne. Innentől kezdve csak arra kell figyelni, hogy minden dokumentum a kijelölt helyre kerüljön.
Amikor újra elénk áll a főnökség, akkor pár másodperc alatt megtaláljuk azokat az iratokat, amiket kérnek, majd nyugodtan folytathatjuk tovább a munkánkat. Mindenki nyer a használatukkal!